Digitális Iskola
Csaholci Általános Iskola
Jó Szóval Oktasd, Játszani is Engedd!

HÁTRÁNYOS HELYZETBŐL VALÓ KITÖRÉSI LEHETŐSÉGEK


   

 

HÁTRÁNYOS HELYZETBŐL VALÓ KITÖRÉSI LEHETŐSÉGEK

Tantestületi tréning

a

Csaholci Általános Iskolában

a

TÁMOP 3.3.8. pályázat keretében

 

 

 

Csaholc, 2014. 12. 16.                                                                                  Varga László

                                                                                                                közoktatási szakértő

 

FORGATÓKÖNYV

1. Ráhangolás, rövid bemutatkozás. (név, beosztás, pedagógus pályán eltöltött évek száma)

2. Feszültségoldó játékok:

·         Sheriff (A játékosok körben állnak. Középen a sheriff. A sheriff rámutat a körben állók egyikére és közben azt mondja „puff”. Az illető leguggol és a két szomszédos társa egymás felé fordulva és egymásra mutatva azt mondják „piff”. Aki előbb „találja” el a másikat, az benn marad a körben, míg a másik kiesik a játékból).

·         Egyenesből-egyenesbe, egyenesből-keresztbe, keresztből-keresztbe, keresztből egyenesbe (A játékosok körben ülnek a széken. Babzsákot dobálnak egymással szemben. A játékvezető kezdi, aki a lábak tartására figyel. „egyenes vagy keresztbe tett láb” Ha valaki nem jól mondja a lábtartást, visszakerül hozzá a babzsák. A játék addig tart, míg mindenki rá nem jön a megoldásra).

3. Egyéni feladat:

A pedagógusok egy lapra felírják azokat a hátrányos helyzetű tanulókra vonatkozó kitörési lehetőségeket, melyek saját intézményükben már működik.

 A másik lapra olyanokat, amelyek jelenleg nem, vagy kis mértékben működnek, de lehetőséget adnának a hátrányos helyzetű fiataloknak.

Az ötletek alapján a flipchartra felkerülnek a már működő és a még nem, vagy kevésbé  működő lehetőségek. Kerekasztal beszélgetés az eredmények alapján.

 

4. PPt. bemutató.

 

 



Keresés

Kezdő oldal